Klachten- en geschillenregeling

Laatst bijgewerkt op 28-06-2023

Klachtenprocedure

  1. AMB streeft naar de hoogst mogelijke tevredenheid van de Klant. Indien de Klant ontevreden is over de geleverde diensten, dient hij/zij dit zo spoedig mogelijk schriftelijk kenbaar te maken aan AMB.
  2. AMB zal de klacht zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 werkdagen na ontvangst schriftelijk beantwoorden. Indien meer tijd nodig is om de klacht te onderzoeken, zal AMB de Klant hiervan op de hoogte stellen met een indicatie van de termijn waarbinnen een antwoord kan worden verwacht.

Geschillenregeling

  1. Indien een geschil ontstaat naar aanleiding van de diensten van AMB, zullen de partijen zich inspannen om het geschil in onderling overleg op te lossen.
  2. Indien het geschil niet binnen een redelijke termijn kan worden opgelost, kan het geschil worden voorgelegd aan een bevoegde geschillencommissie of mediator, zoals overeengekomen tussen AMB en de Klant.
  3. De kosten en honoraria die verband houden met de geschillenbeslechting zijn voor rekening van de partij die in het ongelijk wordt gesteld, tenzij anders overeengekomen.

Toepasselijk recht

Op deze klachten- en geschillenregeling en alle geschillen die daaruit voortvloeien, is het recht van Nederland van toepassing.

Oudehaske, voor het laatst bijgewerkt op 28-06-2023.

Arjen Bakker
AMB Technical Services
Jousterweg 203
8465PE Oudehaske